måndag 1 december 2014

Operations tiden närmar sig

Då är det åter igen tid för att förbereda sig för att åka ner till Östra Sjukhuset för Maximilians operation. I måndags ringde dom och sköt fram tiden till en dag, så det blir av nu på torsdag den 4/12, samma dag som det är exakt ett år sedan jag plussade och vi berättade för våra nära och kära att vi väntade barn.

Denna gången känns det inte lika skrämmande inför att åka ner, eller så har det inte kommit än bara. Men tror ändå att nått trillade ner vid förra bokade tiden när han blev så dålig. Just nu är jag nog i tillståndet att jag bara vill ha det överstökat så att han ska slipppa och lida, kunna orka med sin vardag och få vara som de barn han är. Fast skrämmande är de ändå, skulle jag säga nått annat så skulle jag ljuga, men känns som om jag tacklar det bättre nu än för en månad sen.

Kommer att uppdatera här under tiden, när jag hinner så klart, om hur det går och vad som händer.

Så gott folk på torsdag få ni alla hålla tummarna så hårt ni bara kan!
Ni får även gärna hålla tummarna på att allt går så bra att vi hinner komma hem till jul och kan få fira Maximilians första jul med våra älskade familjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar